thewaytothetop.blogg.se

Time to make my way to the top.

Publicerad 2013-02-10 21:12:00 i Allmänt,

Hej! Nu har jag äntligen startat min musiklogg som jag gått runt och fnulat på länge nu! Som säkert de flesta har jag alltid velat veta hur alla stjärnor tar sig till toppen. Är det någon som bara kommer fram och erbjuder ett kontrakt eller skickar de ut demos varje dag? Hur känns det att få nobben, får dom ens nobben?
Bakom kulisserna liksom. Och det är precis det jag vill skriva om och dela med mig till er. Jag är nämligen en 21 årig sångerska som nu vill ta tag i karriären på riktigt! Jag har lovat mig själv att 2013 ska bli förändringens år och det ska jag se till att det blir!
Jag har gått en del utbildningar inom musik som Rytmus musikergymnasium, privata sånglektioner, Tyresö musikklasser och en del andra kurser som involverar låt skriveri, musikproduktion osv. Jag har alltid älskat att stå på scen och det är verkligen min dröm!
Som sagt så kommer ni få följa med mig på min resa igenom musiken värld och se hur det går för mig! Hoppas ni kommer känna er underhållna!
Jag kommer lägga upp 1 ny video varje vecka, så stay tuned!
 
Time to make my way to the top!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela